Välkommen till Mina sidor

I Mina sidor kan du som är kund hos Falu Energi & Vatten bland annat ta fram fakturor, lämna vattenmätarställning, se dina avtal, din energiförbrukning och nästa sophämtning.

Måndag 6 dec kommer nya Mina sidor!

Vi bygger just nu om Mina sidor för att få det mer lättnavigerat och överskådligt. Allt för att du som kund lättare ska hitta alla funktioner.

Driftstörning 6 december

På grund av uppgradering Mina sidor kan det till och från vara problem att komma åt dem från den 6/12 kl 8.00 fram till morgonen den 7/12.

För att fortsätta få notis i appen

Uppgraderingen påverkar även notisen du brukar få om att ställa ut sopkärl. Om du har soptömning på tisdag får du alltså ingen notis under måndagen.

Viktigt - gäller alla! För att fortsätta att få notiser från och med tisdag 7 dec, behöver du efter uppgraderingen:

  1. Gå in i appen
  2. Välja Meny
  3. ev. Logga ut från Mina sidor
  4. Logga in.

Logga in här - till Mina sidor Länk till annan webbplats.

OBS! Mina sidor har tyvärr inte fullt stöd för Internet Explorer.

Hjälp för Mina sidor

Se gärna hjälpsidorna i undermenyn. Där hittar du allt från hur du beställer Mobilt Bank-ID, till hur du jämför din förbrukning och skapar överblick över dina avtal och priser. På en datorskärm ser du undermenyn till höger. På mobiltelefon hittar du menyn högst upp på sidan.

Synpunkter Mina sidor

Vi vill gärna ha hjälp att förbättra Mina sidor. Hör av dig med tips och synpunkter som vi kan ta med oss i utvecklingsarbetet.

Skicka tips och synpunkter till kundtjänst

Äldre fakturor

Behöver du information om fakturor från tiden före mars 2018, kontakta kundtjänst.

Frågor och kontakt

Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta kundtjänst.